corsasport.co.uk
 

Corsa Sport » Message Board » General Chat » Kneckin a bird who smokes


New Topic

New Poll
  <<  1    2  >> Subscribe | Add to Favourites

You are not logged in and may not post or reply to messages. Please log in or create a new account or mail us about fixing an existing one - register@corsasport.co.uk

There are also many more features available when you are logged in such as private messages, buddy list, location services, post search and more.


Author Kneckin a bird who smokes
Munchie
Member

Registered: 17th Jul 01
Location: I swap goats for mobile phones
User status: Offline
   21st Jul 03 at 14:00   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

who kisses girls that smoke?! how can i sort of say "dont smoke in front of me......."

i really like dis bird and she prob gonna b me bird soon but how can i tell her to stop smoking in front of me!?

i dont wanna kiss her yet cos she smokes lol.....

advice please
Patrick
Member

Registered: 25th Apr 02
Location: SE London
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:01   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

Make her eat a packet of skittles first, she'll taste nice then
3CorsaMeal
Member

Registered: 11th Apr 02
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:03   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

start eating garlic to prove ur point
luca2020
Member

Registered: 26th May 02
Location: Maidstone, Kent
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:03   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

yer kissing birds that smoke mings

i think ur gonna have a problem mate, she might take offence if u tell her not to smoke in front of u
Munchie
Member

Registered: 17th Jul 01
Location: I swap goats for mobile phones
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:03   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

or tell her to suck me off haha........skittles? lol so every time i go to kneck for her i give her a bag of skittles ?! lol!
Munchie
Member

Registered: 17th Jul 01
Location: I swap goats for mobile phones
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:04   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

i aitn knecked for her tho.....if i do and she stinks then wat?! lol!!!
Patrick
Member

Registered: 25th Apr 02
Location: SE London
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:04   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

Sam
Moderator
Premium Member


Registered: 24th Dec 99
Location: West Midlands
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:05   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

My girlfriend didn't like kissing me when I smoked. So I gave up!

(not for that reason though, lol)
sweetlovin
Member

Registered: 5th Jun 03
Location: Surrey
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:06   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

My ex-boyfriend smokes. I used to make sure that he had mints on him or i had them in my bag cuz i'd make him have one before we kissed cuz you're right it tastes fucking disgusting, especially if you're a none smoker!!

So my advice would be to make sure you or she has plenty of mints
Munchie
Member

Registered: 17th Jul 01
Location: I swap goats for mobile phones
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:07   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

i cant give her skittles every time i see her! she will lose her gorgeous figure lol....oh and shes 17 SCHOOOOLLLLLIEEEEE (sort of)
Robbo
Member

Registered: 6th Aug 02
Location: London
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:07   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

I hate girls that smoke... when u kiss them its like when u inevitablly drunk a drink with fag ends in it when u were a kid - effin disgusting!!!!!!!!
Munchie
Member

Registered: 17th Jul 01
Location: I swap goats for mobile phones
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:08   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

thanks for putting me off people.....think ill stay away from her for now lol....
Sam
Moderator
Premium Member


Registered: 24th Dec 99
Location: West Midlands
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:09   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

Just bum her, then you won't have to worry about smelling her cigarette breathe!
Munchie
Member

Registered: 17th Jul 01
Location: I swap goats for mobile phones
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:11   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

say she farts tobbaco smoke?
Sam
Moderator
Premium Member


Registered: 24th Dec 99
Location: West Midlands
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:15   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

I feel that you are extracting the Michael a bit, Munchie...
kenny2many
Member

Registered: 25th Mar 02
Location: fife nr dunfermline
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:15   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

get her to give it up as even if she doesnt smoke in front of u she'll still stink aw the pish.

if it were me she'd have to make the choice?

or u could buy nicotine patches and put them on her when she's no looking?
Sam
Moderator
Premium Member


Registered: 24th Dec 99
Location: West Midlands
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:17   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

People do not give up smoking because they fancy someone, likewise you can't make people give up smoking because you fancy them.

Deal with it.
Munchie
Member

Registered: 17th Jul 01
Location: I swap goats for mobile phones
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:18   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

yeh im sure she wont notice an oversized patch stuck to her arm....lol.....ill have words tho. dunno where it will lead tho....laterz
Munchie
Member

Registered: 17th Jul 01
Location: I swap goats for mobile phones
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:19   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

yeh but how wuld u like to neck for a ashtray?! i dont think i wuld like to do that.....i hate people who smoke neway....!! oh dear
Sam
Moderator
Premium Member


Registered: 24th Dec 99
Location: West Midlands
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:20   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

If you tell her to give up she will probably tell you to do one!
kenny2many
Member

Registered: 25th Mar 02
Location: fife nr dunfermline
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:24   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

well he'll just have to go home and 'do one' then!

u could put the patches on her back!

plenty more fish in the sea munch. go find a nice we schoolie
Sam
Moderator
Premium Member


Registered: 24th Dec 99
Location: West Midlands
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:25   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

He says he really likes that bird though?

kenny2many
Member

Registered: 25th Mar 02
Location: fife nr dunfermline
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:45   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

i saw a post this morning about this other bird but she was with his mate who was cheating on her then he went out with this schoolies we pal aswell!

munchie are u a tart?
Sam
Moderator
Premium Member


Registered: 24th Dec 99
Location: West Midlands
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:46   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

That sounds complicated!
willay
Moderator
Organiser: South East, National Events
Premium Member


Avatar

Registered: 10th Nov 02
Location: Roydon, Essex
User status: Offline
21st Jul 03 at 14:50   View Garage View User's Profile U2U Member Reply With Quote

jesus you aint even with her yet and you already want to change her? she wont like that, at least wait a few weeks untill you start pushing her not to smoke.

  <<  1    2  >>
New Topic

New Poll

Corsa Sport » Message Board » General Chat » Kneckin a bird who smokes 22 database queries in 0.0098670 seconds