corsasport.co.uk
 

Corsa Sport » Message Board » Regional Groups & Events » Scotland » 18" konig rhythms


New Topic

New Poll
  <<  1    2  >> Subscribe | Add to Favourites

You are not logged in and may not post or reply to messages. Please log in or create a new account or mail us about fixing an existing one - register@corsasport.co.uk

There are also many more features available when you are logged in such as private messages, buddy list, location services, post search and more.


Author 18" konig rhythms
Icy
Member

Registered: 31st Jan 01
Location: Edinburgh Drives: Mk3 Golf Gti
User status: Offline
22nd Apr 04 at 00:17   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

[img]18" konig rthyms
no tyres
400-450



no tyres
around 400-450
no curbage
mav
Member

Registered: 19th Jun 01
Location: Scotland
User status: Offline
22nd Apr 04 at 00:21   View User's Profile U2U Member Reply With Quote



gold though.............. oh and 4 stud.................
Icy
Member

Registered: 31st Jan 01
Location: Edinburgh Drives: Mk3 Golf Gti
User status: Offline
22nd Apr 04 at 07:35   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

not gold jus crap camera bk in the day n non edited
glasgow_corsa_c
Member

Registered: 13th Jan 03
Location: Ecosse
User status: Offline
22nd Apr 04 at 10:05   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

stevie ho's rims ?
Icy
Member

Registered: 31st Jan 01
Location: Edinburgh Drives: Mk3 Golf Gti
User status: Offline
22nd Apr 04 at 10:14   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

yup want em?wil fit urs
forgot how wide but il ask
Jordan1
Member

Registered: 18th Jun 02
Location: Falkirk, Scotland
User status: Offline
22nd Apr 04 at 10:17   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

u off to college y/day icy when you were behind me on the m/way?
glasgow_corsa_c
Member

Registered: 13th Jan 03
Location: Ecosse
User status: Offline
22nd Apr 04 at 10:41   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

quote:
Originally posted by Icy
yup want em?wil fit urs
forgot how wide but il ask

NO lol!

they'll be too wide.
BarryAstra
Member

Registered: 12th Feb 01
Location: Glasgow, Scotland
User status: Offline
22nd Apr 04 at 11:24   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

very nice but just not big enough.......

what wheels does he have now Icy?....Is he still goin ahead with the makeover?
Icy
Member

Registered: 31st Jan 01
Location: Edinburgh Drives: Mk3 Golf Gti
User status: Offline
22nd Apr 04 at 16:22   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

quote:
Originally posted by Jordan1
u off to college y/day icy when you were behind me on the m/way?


nah home to get some money before went to skidz for some rims

he has chromies i hear
dunno bout makeover
mav
Member

Registered: 19th Jun 01
Location: Scotland
User status: Offline
22nd Apr 04 at 19:17   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

quote:
Originally posted by Icy
not gold jus crap camera bk in the day n non edited

Icy
Member

Registered: 31st Jan 01
Location: Edinburgh Drives: Mk3 Golf Gti
User status: Offline
22nd Apr 04 at 23:11   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

wot laughin at
u almost bought that camera
mav
Member

Registered: 19th Jun 01
Location: Scotland
User status: Offline
23rd Apr 04 at 00:10   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

I know..................

but u always edit your photos....I just slap mine up..u like NO have to edit them 1st....
look total gold in that pic...
Icy
Member

Registered: 31st Jan 01
Location: Edinburgh Drives: Mk3 Golf Gti
User status: Offline
23rd Apr 04 at 11:26   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

well see wot i mean then
edit them they look better
80% of all digital photos need editin anyways
theres a fact for u
mav
Member

Registered: 19th Jun 01
Location: Scotland
User status: Offline
23rd Apr 04 at 18:39   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

I cannae be arsed with that.....................

just slap them up.......
Icy
Member

Registered: 31st Jan 01
Location: Edinburgh Drives: Mk3 Golf Gti
User status: Offline
23rd Apr 04 at 21:18   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

iv noticed
Icy
Member

Registered: 31st Jan 01
Location: Edinburgh Drives: Mk3 Golf Gti
User status: Offline
23rd Apr 04 at 23:35   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

sold
corsa_godfather
Member

Registered: 6th May 03
Location: Greenock,Scotland
User status: Offline
24th Apr 04 at 00:45   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

much for?
Jordan1
Member

Registered: 18th Jun 02
Location: Falkirk, Scotland
User status: Offline
24th Apr 04 at 12:19   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

stevie ho's new wheels are quite the business
K17STY
Member

Registered: 13th Dec 02
Location: West Lothian
User status: Offline
24th Apr 04 at 12:29   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

thought he was selling the beast?
Skipz
Member

Registered: 23rd Aug 03
Location: Falkirk: Drives:nothing but gettin another Corsa
User status: Offline
24th Apr 04 at 13:18   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

i got told the exact same thing kirsty whats he doin wi the car is he keepin it selling it??
BarryAstra
Member

Registered: 12th Feb 01
Location: Glasgow, Scotland
User status: Offline
25th Apr 04 at 13:14   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

He was considering selling it cos he's got a kid an that now....but he's been convinsed to keep it and last I heard its getting a big makeover.....he wants a third magazine cover apparently!

This info was brought to you via me by Colin@FinishingTouches...lol.... so I dunno how true it all is
glasgow_corsa_c
Member

Registered: 13th Jan 03
Location: Ecosse
User status: Offline
25th Apr 04 at 13:22   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

quote:
Originally posted by BarryAstra

This info was brought to you via me by Colin@FinishingTouches...lol.... so I dunno how true it all is



hahaha u soudn like siggy there lol.


"ooh colin at finishin touches told me this..."
Jordan1
Member

Registered: 18th Jun 02
Location: Falkirk, Scotland
User status: Offline
25th Apr 04 at 17:02   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

yeah i was told he was sellin it for 38k and then saw out outside his shop the next again day
glasgow_corsa_c
Member

Registered: 13th Jan 03
Location: Ecosse
User status: Offline
25th Apr 04 at 17:28   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

quote:
Originally posted by Jordan1
yeah i was told he was sellin it for 38k and then saw out outside his shop the next again day


38k
Jordan1
Member

Registered: 18th Jun 02
Location: Falkirk, Scotland
User status: Offline
25th Apr 04 at 17:33   View User's Profile U2U Member Reply With Quote

quote:
Originally posted by glasgow_corsa_c
quote:
Originally posted by Jordan1
yeah i was told he was sellin it for 38k and then saw out outside his shop the next again day


38k


i know! i laughed in the guys face that told me!

  <<  1    2  >>
New Topic

New Poll

Corsa Sport » Message Board » Regional Groups & Events » Scotland » 18" konig rhythms 23 database queries in 0.0122712 seconds